Like there's no tomorrow forsaking it all

clape de pian articulând senzațiile,
trăiri simțite in do minor,
noi și dorința acută de extaz.
ne scăldăm în clipe de bizar
ascunși in noapte.
bucăți de amintiri se desprind din gânduri
și cad inerte în pahare de vin.
retina mea percepe diferit tavanul trist.
buzele mele nu știu decât să te sărute
cu o oarecare reținere.
ce rece pare noaptea fără stele…
alături de tine visele mele ard mocnit
cu jăratec facut din speranțe deșarte.
secundele ne învelesc trupul
cu fiori rătăciți,
mâinile mele se destăinuie
în pădurea părului tău cu adieri de vară.
ți-am simțit pielea înfiorându-se ca
un lan de grâu în bătaia vântului.
abundența clipei îți răpește ritmul.
acum taci.

Silence teaches you how to sing….

Leave a Reply

