damaged hearts and poisoned lungs

buze îmbibate în noapte,

ochi aruncați pe ferestre stinse

și picioare amorțite de libertate.

strada e copleșită  de liniște,

numai eu și circul din mintea mea.

continui să fug.

vântul mă ia în brațe și mă tulbură.

proiecții pe iris.

felinarele se sting în urmă.

luminile au uitat să mai danseze.

ferestrele ascund oameni gri

și fețe palide.

inima a pierdut în fața rațiunii

la jocul de poker

din noaptea trecută,ce naivă.

capătul străzii. o iau la dreapta.

luna iar citește din Viața Liberă.

stânga.

o pisică trece strada.

plămânii mă imploră să mă opresc.

2:30 pm.

un punct de lumină pe a doua stradă

pune capăt goanei.

la geam o umbră stă de veghe. mă opresc.

“ușa e deschisă”.

Leave a Reply

