look what you've done.

Yeah ,yeah , you, mereu ocupata de pretexte si stari induse de decadenta si intotdeauna mult prea aroganta ca sa realizezi ca lumea nu e un vector, uita. Uita toate planurile confuze si difuze puse la cale in stari de  clasicim obscur. Aminteste-ti doar, aminteste-ti  ca visam impreuna la carti prea bune si la fapte reale. La banalitati never-ending si la muzica buna. La o regasire tardiva sau una neasteptata. La un inceput. Dar totul s-a terminat asa cum a inceput, cu rezonanta . Fara nici un dubiu iti spun ca te-ai pierdut. In jurul tau lumea se invarte in directie opusa iar singura dorinta de a mi te indeplini s-a rasfirat. “Universul conspira impotriva ta atunci cand vrei ceva cu adevarat”, spuneai de obicei, dar noi am reusit sa impiedicam realizarea dorintei inainte de toate. Aprinde-ti viitorul si lasa-mi-te in trecut. Ma asculti sau ma auzi? Pentru ca eu am apus.

Leave a Reply

