this goes to my lover.

Mi-am dat jos armura și te-am privit în ochi cu cel mai curat zâmbet pe care îl puteam afișa. Zâmbeam din inimă și simțeam cum atât mâinile cât și corpul îmi tremură sub privirea ta. Simțeam genul ăla de emoție de care nu vrei să te desparți, care te lasă pe lângă fluturi în stomac și cu un zâmbet care să îți acopere toate rănile. Genul ăla de emoție pe care dacă o scapi de sub control, știi sigur că vei avea nevoie de cineva să te așeze în pat și să-ți amintească să respiri.

Asta e inima mea care se întreabă dacă e suficient de curajoasă să iasă de sub armură și să se joace cu tine. Acum bate normal. Promit să am mai multa grijă de ea. Ăsta e zâmbetul meu care a stat ascuns atâta timp și care a uitat să mai iasă. Ăsta e ego-ul meu la care renunț, cel puțin până scriu cuvintele astea. Mă tentează să renunț la el și mâine.

Îți mulțumesc pentru brațele tale care mă cuprind cu afecțiune când am cea mai mare nevoie de ea (shamefully, I crave that more often than I will ever tell you). Îți mulțumesc pentru săruturile care m-au lăsat cu inima bătând aritmic și pentru emoțiile care mi-au cuprins părți din suflet neatinse de lumină sau întuneric. Părți care nu credeam că puteau fi reîntregite sau vindecate. Îți mulțumesc pentru felul în care mi-ai atins corpul și felul în care mă faci să mă simt. Îți mulțumesc pentru că m-ai lăsat să te știu.

Îți mulțumesc pentru cuvintele care mă fac să roșesc și pentru cele care mă fac să mă fâstâcesc atât de rău încât devin un pericol public. Îți mulțumesc că mă faci să zâmbesc până mă dor obrajii și chiar și atunci să nu mă pot opri din a o face. Îți mulțumesc că ai făcut liniștea confortabilă. Îți mulțumesc pentru răbdare și pentru bunătatea pe care mi-ai arătat-o. Îți sunt recunoscătoare pentru tot și toate. Îți mulțumesc pentru șansa de a vedea lucrurile diferit. Îți mulțumesc că ești chiar și atunci când nu sunt.

Îți mulțumesc.

Leave a Reply

